Logo

SDR. Vissing

Logo

SDR. Vissing

Betingelser for leje af forsamlingshus/selskabslokale

Sdr. Vissing forsamlingshus/selskabslokale

Pris:

Leje: Kr. 2300,00 pr. døgn + 500 for rengøring

Depositum: kr. 500,00

Depositum dækker bl.a. evt. ekstra rengøring, ødelagt service og reparationer.

Alle priser er inkl. obligatorisk rengøring, borde, stole, service og moms.

Hvem kan leje?

Kun myndige personer over 25 år kan leje forsamlingshuset og forpligtiger sig dermed til at være til stede under arrangementet.

Bekræftelse af lejeaftale

Udlejer noterer ved lejers telefoniske kontakt aftalen i lejekalenderen. For at undgå misforståelser sender udlejer efterfølgende pr. mail bekræftelse på de aftaler, der er indgået omkring lejemålet.

Det være sig lejedato, navn, tlf.nr. og adresse på lejer, tidspunkt for nøgle mv. ud- og aflevering og evt. andre specifikke lejeaftaler. Lejer bedes pr. mail bekræfte disse oplysninger samt påføre sit kontonr., hvortil depositum kan returneres.

Betaling

Depositum indbetales indenfor 3 dage efter modtagelse af lejeaftale i henhold til bekræftelsesmail, og tilbagebetales i det omfang optælling af service, rengøring, reparationer mv. ikke giver anledning til modregning heri. Lejeaftalen er bindende fra modtagelse af depositum.

Ved udlevering af nøgle betales samtidig den aftale leje pr. bankoverførsel til vor konto i Jyske Bank:

Reg.nr. 7015 Kontonr. 0001001230

Ordensreglement

Der er mulighed for at benytte både sportsplads og legeplads, såfremt områderne benyttes med omtanke og under hensyntagen til andre brugere. Arealerne skal derfor forlades helt ryddede for affald!

Intet inventar mv. må fjernes fra Forsamlingshuset eller Fælleshusets øvrige arealer, såvel inde som ude.

Stole og borde er ikke til at stå på.

Gæster i Forsamlingshuset må indendørs gerne færdes i festsal, køkken, aula, toiletter samt på gange rundt om festsal.

Øvrige lokaler såsom gymnastiksal, omklædningsrum, SVUG fitness og hele aktivitetsdelen indgår ikke i lejeaftalen.

Bemærk at aulaen er et fællesrum, som også andre brugere af Fælleshuset benytter, hvorfor der henstilles til gensidig respekt for hinanden ved brug af aulaen. De 9 mobile hvide vægge kan benyttes til afskærmning i aulaen under hensyntagen til at Fælleshusets øvrige brugere også skal kunne færdes igennem aulaen.

Evt. forvoldte skader på bygninger, lokaler, legeplads og inventar erstattes af lejer til dagspris.

Evt. itugået service erstattes jfr. særskilt gældende prisliste.

Æresport må gerne opsættes ved hovedindgangen (i gavlen mod syd) i de fastmonterede kroge.

Flagstænger og flag til flagstængerne på græsarealet ligger i depotet.

Overnatning i Fælleshuset, campingvogn o.lign. er af brandmæssige hensyn ikke lovligt. Der kan i enkeltstående tilfælde gives tilladelse, såfremt der ansøges herom hos brandmyndighederne.

Husk at udvise respekt for de omkringboende.

Lejer medbringer selv

Viskestykker, karklude, affaldssække, bagepapir, stanniol, film, emballage såsom fryseposter og plastbøtter til opbevaring af overskydende mad m.v., køkkenknive og andre specifikke køkkenredskaber/maskiner samt musikanlæg og -udstyr medbringes af lejer.

Rengøring

Legeplads og øvrige udendørsarealer: Opryddes så det ser pænt og ordentligt ud til børnehaven næste hverdag samt fri for affald.

Indgang: Fjernelse af evt. æresport fra de fastmonterede kroge ved hovedindgangen i sydgavlen, samt tømning af skodder i sand krukkerne.

Festsal: Gulvet fejes. Borde sættes på plads i møbeldepotet. Stole stables med 10 stole i hver stabel og sættes på plads i møbeldepotet.

Aula og gangarealer: Gulvene fejes

Thekøkken/bar: Bardisk og bordplader aftørres. Køleskab/komfurer rengøres.

Toiletter: Gulve fejes og Madame- og skraldeposer fjernes.

Køkken: Komfur og ovn rengøres. Husk at slukke emhætten efter brug. Stålborde og rulleborde aftørres.

Alt service aftørres og glas poleres efter opvask, så det sættes tørt og skinnende på rette plads i højskabene.

Opvaskemaskine tømmes for vand, skylles og slukkes. (efter særskilte forskrifter i køkkenet).

Kaffemaskine tømmes for kaffe og rengøres.

Skraldespande tømmes i de 3 sorte containere med påskriften "Sdr. Vissing Borgerforening" og "restaffald", som står udenfor under halvtaget ved parkeringspladsen.

Minimer venligst affaldsmængden og -volume til den ene container, da der kun afhentes restaffald hver anden uge.

Køle- og fryseskabe rengøres og slukkes. Lågerne efterlades åbne.

Gulve fejes og vaskes.

Alle vinduer lukkes og dørene låses.

BETINGELSER FOR LEJE - KLIK HER!

akut problem

Såfremt der opstår et akut problem i forbindelse med leje af Forsamlingshuset kan udlejer Marie Krisensen kontaktes på 2361 6657 eller alternativt formand Tine Friborg på 2465 9744.

Ved uretmæssig igangsætning af brandalarm (uden risiko for at det brænder selvfølgelig) kan Sydøstjyllands Brandvæsen kontaktes på 7629 2770

Diverse henvisninger

Udlejer kan ved forespørgsel være behjælpelig med henvisning til kogekone, overnatningsmulighed, musiker og lign. såfremt det måtte ønskes.

Vi håber i må nyde de skønne lokaler samt smukke og udfoldelsesrige omgivelser. Med festlig hilsen Sdr. Vissing borgerforening www.søndervissing.dk

Sdr. Vissing

Et hyggeligt lokalsamfund midt i smuk natur.

Ansvarshavende og webmaster: Claus Danielsen, cda@loneskriver.dk